Followers

27 March 2013

Bioglo Mask

Hai and Assalamualaikum.

Seperti biase shaz akan kongsikan cerita-cerita terbaru buat follower shaz setelah sekian lama berdiam diri. ahak! Setiap wanita ingin cantik bukan shaja dari segi luaran malah dalaman juga. Oleh itu, penjagaan kulit wajah amat penting terutama seawl remaja lagi. Shaz nak share satu product yang shaz telah pakai berbulan-bulan and alhamdulillah product ini memberikan kesan yang sangat baek pada kulit wajah shaz iaitu product drp Bioglo

RM 29.00 (Dapatkan di Cosway Farmasi yang berdekatan)

Mineral Clay Mask made with lllite and Kaolin Clays, yang mana kaya dengan mineral yang mana mampu menyerap bendasing dan juga mampu menyerap lebihan minyak pada kulit muka. With algae, aloe, cucumber and chamomile extracs to hydrate and soothe the skin and Witch Hazel to help minimize the appearance of pore. Kulit akan lebih smooth and clean. 

Direction for use :

Apply a generous amount eventy onto cleansed and dry skin, avoidingthe eye area. Leave on for 10-15 minutes and rinse off troroughly with water. Untuk kesan yang lebih baik gunakan toner dan moisturizer. for the best result, use twice a week. 

selamat mencuba





2 comments:

Anonymous said...

shaz,in kel shaz beli kt mne eh bioglo ni?kt kel ad ke cosway?area mne yer?

Shazleena fadzlyin said...

shaz beli dekat cherang.dekat dgn restoren cik siti. bersebelahan dgn restoren tu ade cosway my dear..:)